Login: Password: Remember me:
Password not working or forgotten?
Луганск M62 #T679.1168
30339

Луганск M62 #T679.1168

Built: 1968
Manufacturer Name:
Uploaded: 2007-07-05 00:00:00
Photostatus: Public
Width: 750, Height: 500
File size: 147.25kB
D29 number: , Timetable number: 171 Train number: 30059
1 may 2007 - Specjalny pociag z Wolsztyna do Budapesztu na szlaku Martin - Príbovce. Sergej z pociagiem pozarniczym zostal podpiety do skladu specjalnego ve Vrútkách. W tle masyw Małej Fatry.
pl gt

Comments

  • pedropl (2007-07-05 10:40:49)

    Fajny motyw. Szkoda, że mydło.

     
  • Patryk Orzełpl (2007-07-05 10:49:36)

    Ładnie się listewka świeci.

     
  • Stefekpl (2007-07-05 11:00:17)

    jak dla mnie za mało ziemi, ale to tylko moje zdanie.

     
  • Krzysztof Waszkiewiczcs (2007-07-05 11:11:20)

    Mala podmiana Po drodze dalem ciala z kompresja

     
  • decomposed05cs (2007-07-05 11:45:20)

    a mi się podoba

     
  • Krzysztof Waszkiewiczcs (2007-07-05 11:51:06)

    Ty lepiej zapodaj cos swojego

     
  • Stefekpl (2007-07-05 11:54:51)

    no, teraz o wiele lepiej

     
  • Przemysław Wacławek (*.swietochlowice.org) (2007-07-05 11:56:50)

    cacy...

     
  • Matej Železnýpl (2007-07-05 12:19:56)

    Mniót i tyle!

     
  • Olek Lubeńczukcs (2007-07-05 12:30:17)

    Teraz jest zajebiste!

     
  • Krzysztof Waszkiewiczcs (2007-07-05 12:36:54)

    Jak widac pierwszy pomysl nie zawsze jest najlepszy

     
  • pedropl (2007-07-05 12:50:18)

    O, teraz git

     
  • Radziolpl (2007-07-05 17:58:55)

    Bardzo ładny motyw... Swoją droga mozna by skład pożarniczy doczepić z tyłu, z M62 na końcu składu...

     
  • Krzysztof Waszkiewiczcs (2007-07-05 18:53:17)

    Ale to wlasnie M62 zapewnialo trakcje Kopciuchy wykazywaly sie potem (z gorki

     
  • Janusz Jurzykpl (2007-07-05 19:35:08)

    Extra fotka !

     
  • SU46-024pl (2007-07-05 19:39:30)

    pożarniczym - popraw opis

     
  • Krzysztof Waszkiewiczcs (2007-07-05 22:20:47)

    SU46-024 - wyrabiasz dzienna norme tymi komentami?

     
  • Krzysztof Waszkiewiczcs (2007-07-05 22:21:07)

    Dzieki za ocenki i komentarze

     
  • SU46-024pl (2007-07-07 20:26:25)

    Iwan coś ci przeszkadza? Mam czas i ochotę to patrze na fotki i jak widze że coś jest nie tak w opisie to o tym piszę. Uważasz że lepiej by było gdyby nikt na to nie zwracał uwagi i robiłby się totalny bajzel?

     
  • SU46-024pl (2007-07-07 20:27:46)

    A i widze że jednak olałeś to co napisałem... twoja sprawa:(

     
  • Krzysztof Waszkiewiczcs (2007-07-08 22:46:40)

    SU46-024: Dokladnie - to moja sprawa

     
  • Krzysztof Waszkiewiczcs (2007-07-08 22:55:31)

    A przez brak znaczkow diakrytycznych nie robi sie bajzlu

     
  • Staszekpl (2007-07-14 14:06:09)

    @SU46-024 - zauważ, że KW nie używa polskich znaków wiec ma w d.... co piszesz taka jego wola:) A wiec tez mja wola, że mi sie to foto w cale nie podoba stąd 3. Przycyzna - brak polskich znaków w opisie.

     
  • Krzysztof Waszkiewiczcs (2007-07-15 11:24:50)

    Niewazne, ze ktos poswieca czas i jedzie kawal, zeby strzelic fotke, ze szuka ciekawego motywu. Niewazne, ze fotka jest na satysfakcjonujacym poziomie. Wazne, ze jakis gosc, ktory nigdy nawet nie ruszyl sie na foty dalej niz 100km od Racławic Śląskich, obrazi sie o brak ogonkow... Po cholere tu cos wrzucac, skoro zawsze trafi sie taki, ktoremu cos nie pasuje?

     
  • Staszekpl (2007-07-15 12:58:44)

    @Krzysztofie Po pierwsze ja przejechałem koleją w latach 90tych całą Polskę i to po liniach też, po których nie ma śladu wiec nie masz racji, fakt nie rzucam foto, bo to moje skarby nie do publikacji - więc po części masz rację. Po drugie: motyw jest, fota niezła itp. Ja po prostu zachowałem się jak 90% osób oceniających moje foty - wymyśliłem bzdurny powód dla którego dałem niską ocenę - hmm faktycznie nie było to fer, ale jak inni tak robią to czemu nie ja (twoje poprzednie foty bardzo wysoko oceniałem)? Po trzecie to skąd rzucam foty nie świadczy gdzie na nich byłem, bo skąd to wiesz? No nie wiesz. Ja rzucam foto z mojej okolicy, bo ją najbardziej kocham i propaguje. Czy ja mam do kogoś pretensje, ż rzuca foty z Chojnic? Nie mam - na jedną Racławic przypada 20 Chojnic i co - i dobrze:) A to zdanie: "Po cholere tu cos wrzucac, skoro zawsze trafi sie taki, ktoremu cos nie pasuje?" - przyznam Ci 100% racji, sam się tak zachowałem, jestem jedyny w przypadku tej fotki, a na jedną moją fotkę jest takich ósb z trzy i co ja mam powiedzieć. Dobrze nie rzuce foty i leci ziobro za fota, którą inni oceniają na 4,5. Wiec - sorry, jeśli Cię uraziłem nie chciałem i przepraszam. Ale z drugiej strony wiem teraz, że takich rozgoryczonych jak ja jest więcej:) Po trzecie: ja nie jestem takim MK jak tutaj 99% osób, które "jarają sie fotką" kolegi dają 6 i super, a innym za dużą sygnaturę dają ziobro. Nie jestem tez kolesiem, który ma dobry sprzęt bo mnie na niego nie stać, nie jestem kolesiem, który ma Photoshopa, bo mnie na niego nie stać itp - i ja jak kupe osób tutaj nie jade innych za to na co nie mają większego wpływu, za dużo tutaj jest MiKoli, którzy myślą, że są miłośnikami kolei a to przecież śmieszne jest... ciekawe ile osób stąd pisze jakieś apele, listy, skargi na to, że jest źle na kolei, że pociągi po 2h spóźnione, że KKA jest itp, mało kto, bo dziś wystarczy jedno zdjęcie by być KM:) Na koniec raz jeszcze sorry, nie chciałem Cię urazić i obiecuje, że to się nie powtórzy.

     
  • Krzysztof Waszkiewiczcs (2007-07-15 13:56:13)

    No to ja polece ze swoja subiektywna opinia (no offence): Leca slabe ocenki, bo dodajesz zdjecia nieostre, ze skopanym balansem kolorow, kompozycyjnie niezaciekawe. Nawet majac spory "elektorat negatywny", mozesz uzyskac niezla srednia, dodajac fotke, ktora ma potencjal. Zachowales sie w sposob, jaki napietnujesz - czyz to nie jest hipokryzja? Moze jeszcze sadzisz, ze takie zachowanie nie sprowokuje takich sytuacji w przyszlosci? Ostatnimi czasy nie ocenialem fotek, bo mam dosc dyskusji czemu 4 a nie 6. Wg. Ciebie 99% osob jara sie fotkami kolegi - a moim zdaniem nie. Wiekszosc ocen (przynajmniej na to wskazuje srednia ocen dla wiekszosci fotek), jest wyznacznikiem tego, co fota soba prezentuje. Nie musisz miec dobrego sprzetu, zeby robic ciekawe foty. Ludzie pstrykaja bardzo roznymi sprzetami... Nie musisz miec PS'a - wystarczy darmowy GIMP, ktory dziala bardzo dobrze na darmowym systemie operacyjnym - Ubuntu (www.ubuntu.pl) - sam wlasnie na nim klikam, mimo, ze mam darmowa licencje na Winde. Skoro nie masz wplywu na jakosc swoich fotek, to czemu dziwia Cie niskie oceny? W koncu oceniamy efekt koncowy. Co do jarania sie fotkami kolegow - nie wiem skad takie wnioski, jezeli robi tak kilka osob, to i tak potem ocena fotki jest urealniana przez ludzi z wiekszym mnoznikiem (wlasnie dlatego powstal ten mnoznik). O byciu MK nie swiadczy wypisywanie apeli, listow, czy skarg. Kazdy kto ma pozytywne emocje zwiazane z koleja zasluguje wg mnie na to miano. Oczywiscie sa jednostki, ktore podejmuja pewne dzialania, a sa takie, ktore dlubia sobie modele. Nie mozna MK dzielic na lepszych i gorszych.

     
  • Staszekpl (2007-07-15 14:31:31)

    I na takich stanowiskach pozostańmy Prawda leży po środku

     
  • 12groszypl (2007-07-15 16:09:48)

    @KW: Hmmm... "KW" coś mi to przypomina ;-> A czyli im dalej od domu autora to ocena powinna być wyższa? Ciekawe masz podejście do fotografii. Szczerze to mało mnie obchodzi gdzie i ile autor jechał, zdjęcie ma się obronić motywem, jakością i ciekawym taborem. A tu mamy ciekawy tabor, szkoda tylko że ciemny, motyw prawie dobry i technicznie niedopracowane zdjęcie (krzywe). Nikt ciebie tu pod pistoletem nie trzyma, jeśli czujesz dyskomfort psychiczny przy dodawaniu zdjęć to ich nie dodawaj. @Staszek: Weź sobie do serca to co KW napisał o Twoich zdjęciach.

     
  • Staszekpl (2007-07-15 16:42:03)

    @12groszy wezmę, ale ja mam teraz prośbę do Ciebie - zmniejsz sygnaturkę, a ja zbieram na nowy aparat i się poprawię:)

     
  • Krzysztof Waszkiewiczcs (2007-07-15 18:02:59)

    12groszy: Znowu sie musisz przypalantowac - teraz do moich inicjalow? Masz strasznie wywazone poczucie humoru. Nigdzie nie napisalem, ze im dalej od domu, tym ocena powinna byc wyzsza. Masz problem z przeparsowaniem prostego tekstu. Szczerze, to nie obchodzi mnie, co cie obchodzi a co nie. Co do zarzutow dotyczacych tego zdjecia: Pociag jechal o okreslonej godzinie, a chcialem go sfocic w tym miejscu z tym motywem. Ty bys przesunal sloneczko. Motyw - rzecz gustu. Krzywe - widocznie tak ma byc - poddane ocenie, jak widac sie broni.

     
  • 12groszypl (2007-07-15 20:47:15)

    @Staszek: Poza zmianą aparatu zacznij korzystać z programu do obróbki zdjęć.

     
  • 12groszypl (2007-07-15 20:56:59)

    @KW: Oooo czyżby słoma z butów zaczęła wystawać? KW tak mi się skojarzyło ze znanym trollem z p.m.k To przeczytaj co sam napisałeś bo to Ty masz problem z tym co piszesz. Ja bym zmienił miejsce z którego bym robił zdjęcie. I dobrze że się obroniło, ale nie zmienia to faktu że jest krzywe.

     
  • Krzysztof Waszkiewiczcs (2007-07-15 21:17:44)

    Komu? Wystarczajaco duzo razy musialem toczyc z toba takie dyskusje, zeby po raz kolejny glaskac cie po glowce. Co do przemieszczania sie - nasyp z ktorego robilem zdjecie przesuniesz? A moze pojdziesz w lewo i natkniesz sie na drzewka rosnace na cmentarzu, ktore ladnie wszystko zaslaniaja? Ta miejscowka wydala mi sie optymalna - masz inna koncepcje - pojedz zrob, miejsce jest dokladnie dookreslone. Chetnie zobacze jak to ujecie mozna poprawic.

     
  • 12groszypl (2007-07-16 17:45:09)

    Ok, obydwu nam wystaje słoma z butów.

     
  • olo2 (*.dynamic.chello.pl) (2007-07-17 11:03:07)

    6+

     
  • ufo (*.dynamic.mm.pl) (2007-07-17 16:57:25)

    No, a samo zdjecie jest po prostu zwyczajne - Iwan chyba za bardzo oczekuje spuszczania sie nad jego pracami...

     
  • Michał Żuberpl (2007-07-17 22:55:22)

    @ufo: zrób takie "po prostu zwyczajne" zdjęcie z takim składem... ciekawie jak Tobie wyjdzie (i co) - zaś co się poziomu części "ekspertów" phototrans.eu tyczy, to nad pracami Iwana naprawdę jest powód do się spuszczania :P

     
  • Krzysztof Waszkiewiczcs (2007-07-17 23:22:18)

    ufo: Oczywiscie, ze jest zwyczajne (nawet sie nie spodziewalem, ze zbierze takie pozytywne oce ny). Ale to chyba nie jest powod calej dyskusji. Przy kazdej focie, ktora wyjatkowa przeciez nie jest, ktos czuje nieodparta potrzebe, by umiescic jakis komentarz dotyczacy autora tejze. Ostatnio staram sie nie dodawac "zwyczajnych fot" zbyt wiele, zeby takich bezsensownych dyskusji unikac.

     
  • Lukas (*.dynamic.chello.pl) (2007-07-18 01:02:27)

    12gorszy: może im wystaje z butów ale za to Tobie z uszu, akurat byłem przy robieniu tego zdjęcia i miejsce jest optymalne było jeszcze paru pseudo fotografów którzy focąc ten skład dali wybitnie d..y 12groszy: odnosząc się do twoich arcydzieł których jesteś autorem masz problem żeby wybić się w ocenach powyżej 5, z motywami też nie zachwycasz więc siedź grzecznie i nie szczekaj bo ktoś Ci kiedyś łańcuch skróci

     
  • Krzysztof Waszkiewiczcs (2007-07-18 11:06:45)

    L: Niepotrzebny koment

     
  • Michał Żuberpl (2007-07-18 13:55:41)

    Dobry kadr obroni się sam - 112 punktów mówi samo za siebie. Jak widać krytycy są w mniejszości, i chyba to najbardziej się liczy.
    "Więc z punktu, mając na uwadze, że ewentualna krytyka może być... tak musimy zrobić, żeby tej krytyki nie było... tylko aplauz i zaakceptowanie. (...)"

     
  • Krzysztof Waszkiewiczcs (2007-07-18 16:32:00)

    Jeszcze raz dzieki za komenty i oceny

     
  • ufo (*.dynamic.mm.pl) (2007-07-18 18:01:59)

    Taa a wazelinki to zabraklo w sklepach w waszych miastach - zalosni jestescie po prostu. A co do zdjecia - jest np. krzywe.

     
  • 12groszypl (2007-07-18 18:04:27)

    @Lukas: Z takim indywiduum jak ty nie mam o czym dyskutować. Krzysiu tylko pogratulować znajomych

     
  • Krzysztof Waszkiewiczcs (2007-07-18 20:11:42)

    Jacuś: Kazdy sam odpowiada za to co pisze, nie kaz mi odpowiadac za innych. Napisalem, ze ten koment byl niepotrzebny, mogles to wziac pod uwage, przed "gratulacjami". Ufo: To teraz mozna wypisywac jedynie krytyczne komenty pod fotkami?

     
  • Radziolpl (2007-07-18 22:45:10)

    pmk normalnie ...

     
  • Krzysztof Waszkiewiczcs (2007-07-18 23:00:54)

    Flame jak sie patrzy

     

Send Your Comment

Your name:
Your message:
By sending this form you are accepting rules of this page
Load the map!
Remember, do not forward chainletters! Save network traffic to transport photos
Previous of this type | Previous Photo | Main Page | Next Photo | Next of this type