Login: Password: Remember me:
Password not working or forgotten?
Луганск M62 #ST44-717
9697

Луганск M62 #ST44-717

Built: 1977
Manufacturer Name:
Author: unkel csRSS ()
Uploaded: 2006-01-16 00:00:00
Photostatus: Public
Width: 800, Height: 533
File size: 154.36kB
Timetable number: 364 Train number: 882540
13 january 2006 - Wierzchowo Pomorskie. Towarowy numer 882540 ze Stargardu do Wierzchowa Pomorskiego przejezdza obok zakladu karnego ;>
pl gt

Comments

  • unkelcs (2006-01-16 20:22:04)

    takie uokurwapocionk, dobrze ze wolno jechal

     
  • wojtazzpl (2006-01-16 21:04:02)

    Jechał jakoś w miarę z rozkładem, który dostarczyłem? :> A fota fajna

     
  • unkelcs (2006-01-16 21:10:01)

    to byl dodatek i nie jechal rozkladowo To jest mial swoj rozklad ktorego i tak sie nie trzymal, przez co kwitnelismy w Zlociencu dwie godziny

     
  • TCT (194.88.12.*) (2006-01-16 21:44:09)

    mojego ojca tam zesłali w stanie wojennym

     
  • Killer (*.155.169.193.opto-tech.pl) (2006-01-16 23:16:58)

    Można wiedzieć, w jakich dniach i o jakich godzinach do Wierzchowa coś jeszcze jeździ? Pozdro

     
  • unkelcs (2006-01-16 23:41:35)

    w ekstra tajnych ksiegach jest zdawka ze Zlocienca o 10:20 (Wierzchowo-10:42) i z Wierzchowa o 14:09 (Zlocieniec- 14:30) Kursuje we wtorek i w czwartek. No ale to jest tylko na papierze wiec trzeba sie dowiadywac.

     
  • M&F(Brzoz@)pl (2006-01-16 23:47:32)

    A czy bywa z gagarinem?

     
  • unkelcs (2006-01-16 23:55:10)

    zdawka ze stonka. Tu, na tym pociagu, dziwne ze byl gagar. Masa to ledwie 300t. Mysmy, mimo pechowego piatku, mieli szczescie Dokladnie to zamowienie zlozyl Zaklad Napraw Infrastruktury w Stargardzie a za tym plotem byla kiedys czesc wiezienia, teraz jest baza siakas tam Zakladu Napraw Infrastruktury

     
  • Master (*.155.169.193.opto-tech.pl) (2006-01-17 18:27:20)

    A na Mirosławiec i Wałcz jeszcze coś jeździ, czy już całkiem kaputt?

     
  • unkelcs (2006-01-17 18:57:17)

    z Wierzchowa do Borujska jest zdawka a z Pily do Tuczna i tym samym do Walcza sa zdawki. Po szczegoly na prv. Oczywiscie to sysko jest na papiurze wiec trzeba sie dowiadywac, co ja mam zamiar zrobic z okazji ferii ;P

     
  • wierzchowiak (*.dynamic.gprs.plus.pl) (2008-01-08 22:37:25)

    no szkoda ze nie robilem fotek w latach 90-tych. Byłoby ich tyle ze cala ta strona byłaby zajęta przez fotki z samego Wierzchowa.Byłoby na co popatrzec a teraz to wszystko kaputt

     

Send Your Comment

Your name:
Your message:
By sending this form you are accepting rules of this page
Comment to be commented. Comment others photos then others will comment your photos
Previous of this type | Previous Photo | Main Page | Next Photo | Next of this type