Login: Password: Remember me:
Password not working or forgotten?
Jelcz 120M #1342
112270

Jelcz 120M #1342

Built: 1998     Scrapped: 2008
Manufacturer Name: Jelcz
Body: Jelcz 120M/L120
Author: Oliwias plRSS (0)
Uploaded: 2006-09-11 06:17:57
Width: 800, Height: 600
File size: 136.34kB
9 september 2006 - Gdańsk Sobieszewo. Miał być MAN a jest to co widać :P Z pozdrowieniami dla widocznego ' kierowcy".
pl gt

Comments

  • *
    kjacobsonpl (2006-09-11 08:25:42)

    a co to za numer....;/ do tego pokrywa sie jeszcze z numerem gdańskiego wagonu 105Na...

     
  • mariopl (2006-09-11 09:45:54)

    No, numer jest odpowiedni. 1 - przewoźnik, 3 - typ pojazdu i kolejny numer od 40.

     
  • *
    kjacobsonpl (2006-09-11 10:08:30)

    jasne, numer odpowiedni do sieci ZKM Gdynia...

     
  • mariopl (2006-09-11 11:18:02)

    Nie, w Gdyni to był 1319 a nie 1342. Czy 8 w Planetobusie także jest w stylu ZKM Gdynia? Jakby nie było to są początki porządkowania numeracji w Gdańsku, która zapewne nie ominie ZKM.

     
  • *
    kjacobsonpl (2006-09-11 12:11:05)

    porządki jak najbardziej sluszne, tylko czemu PKS sie wcina w numeracje tramwajow, ktorych jest znacząco więcej niz wozów PKS, i do tego numeracja 1XXX w tramwajach jest o 1997 roku, a w PKSie od niedawna?

     
  • PanTograf (83.18.145.*) (2006-09-11 13:07:47)

    "Oliwia_2" THX za foto. KJ, ile jest wagonów w ZKMie?

     
  • mariopl (2006-09-11 13:09:08)

    Ale numer 13xx został nadany przez ZTM w Gdańsku, a nie przez PKS. PKS, jak wiesz, stosuje numerację pięciocyfrową.

     
  • tbus (*.static.chello.pl) (2006-09-11 13:09:43)

    Cały przedzial numeracyjny Dunn-Line od 4060 w dół jest wolny - zero kolizji z nimi, i pieknie wpasowałyby się nie i SNy i SSy i PNy PKSu Gdańsk, no ale pewnie NIE DA SIĘ.

     
  • *
    kjacobsonpl (2006-09-11 13:11:04)

    to skad w PKSie wozy H9-21 i inne z 4-cyfrową numeracją? tez ZTM im nadał ? ktos tu chyba jakąs krecią robote robi;/

     
  • marek (*.static.chello.pl) (2006-09-11 13:11:26)

    Przez ZTM? A może PL był na piwie z Nemo?

     
  • Pivo2606 (*.25.76.55.ipv4.supernova.orange.pl) (2006-09-11 13:17:48)

    Hmm... A miały być niskopodlogowe... No chyba że źle interpretuję specyfikację: "poziom podłogi – maksymalnie 720 mm od poziomu jezdni na wysokosci pierwszych i drugich drzwi (bez stopni wejsciowych),"

     
  • mariopl (2006-09-11 13:30:40)

    Umówmy się, że czterocyfrowe numery w PKS Gdańsk to pomyłka (wyłacznie płnią funkcję doświadczalną) i one w rzeczywistości nie istnieją.

     
  • mariopl (2006-09-11 13:33:21)

    Mowa o H9-21 i innych w komunikacji regionalnej. I ciekawe co ma do autobusów w Gdańsku Nemo? Gdyby tak było, to ten autobus wyjechałby z numerem 1319. A wyjechał z innym. Może też Nemo zaproponował aby Planetobus przeniósł się na 8?

     
  • *
    kjacobsonpl (2006-09-11 13:43:05)

    no własnie , kto był autorem konceptu ze planetobus ma 8-ke?

     
  • mariopl (2006-09-11 13:56:26)

    No jak to kto? Organizator komunikacji miejskiej w Gdańsku, ten sam co miał ponoć umówić się z Nemo na piwo. Czas już się przezwyczaić kto w Gdańsku rządzi

     
  • *
    kjacobsonpl (2006-09-11 14:38:08)

    widze ze z niekłamaną satysfakcją dodałes kto rządzi w Gdansku :P he he

     
  • Kroelewicz (*.neoplus.adsl.tpnet.pl) (2006-09-13 22:20:56)

    >Pivo2606 > Źle interpretujesz, wg organizatora (nieoficjalnie) oznacz to, że pomiar wysokości podłogi (te 720 mm) mierzony jest nie-na-stopniach-wejściowych. > tbus > A dlaczego PKS Gdańsk ma nie mieć własnej pierwszej cyferki, zarówno w sieci gdanskiej, jak i gdynskiej. Jesli Planetobus z dwoma stałymi zadaniami w obu sieciach łącznie ma własną, to dlaczego nie PKS?

     

Send Your Comment

Your name:
Your message:
By sending this form you are accepting rules of this page
Previous of this type | Previous Photo | Main Page | Next Photo | Next of this type